Onsdag

Hello peeps!

sköt fram den där grejen som jag skulle gjort i dag till i morgon för det passade bättre. Känns som att jag har en bra plan för hur saker kommer att bli, for now iaf :)

Närmar sig helg igen, nästan :P gud vad tiden går fort.
Gosh vad jag önskar att jag och M kunde festa i NY i helgen, miss it. Varje kväll kunde verkligen sluta hur som helst. Loved it. I går kväll läste jag på Lindsay Lohans twitter "I love one oak" samma klubb som jag och Mirella besökte nu senaste gången i New York där även Beyoncé och Jay-Z befann sig. Känns som att Sveriges uteliv blir lite..eh, platt. I jämförelse. Oh well, allt har sin tid. We will be back soon.

Tycker by the way att Lindsay Lohan är så sjukt begåvad, och jag hoppas verkligen att allt kommer att ordna sig för henne snart and I believe it will.

Här är en ganska gammal låt med Lindsay som jag tycker är grymt bra :)
Go Linds!






oh, love den här nedan :)






Keep shining people!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack! :D

jo, det är fint.

göru då?

2010-10-06 @ 19:18:55
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0