Inspiration

Gosh,

Dagarna bara går..some better then others. Måste få fart på mitt liv. I bland får man väl helt enkelt böja sig antar jag..och den första blir i morgon..

Jag tror att jag har bestämt mig för att åka till Skolan i Los Angeles till nästa höst men för det så krävs hårt arbete so I better get going.

Tanken på att bo på en plats där det är varmt, nästan jämt. Där jag får sjunga och lära mig musik varje dag känns som en dröm. Något värt att kämpa för. Och om M dessutom är i NY då så blir det perfekt.

in the mean time tänker jag keep my head up, kanske börja gå någon dans kurs, to keep my inspiration up. All I know is, I'm gonna be okey, I'll find my way, I always do.

"I'm a believer, not just a dreamer."

slänger in en ny favorit låt, är den inte wonderful? :)



Hur ofta säger inte människor till sig själva och till andra, men tänk om det inte funkar, om det inte blir som du vill. Jag väljer att helt bortse från dessa tänk om.
Du skapar ditt eget liv. If there is something you want, grab it. och låt inte någon tell you it can't be done.

Säg inte om, säg när.

god bless!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0