fredag!!!

tjeena!
i dag är jag glad! :) för det är fredag!

i morgon så ska lill sis ha B-day mys! hon har nämligen fyllt hela 20 år! however, de betyder att jag har en del att fixa i dag. städa, tvätta, handla o.s.v :)
och så ska vi bestämma vad det ska bli för tårta också! vem vet, den kanske slår min tårta som jag och M gjorde när jag fyllde 21, but I doubt it! :P

But ye. party i morgon. idag vet jag inte riktigt vad som händer senare men nu ska vi i allafall snart åka och handla so it might be a good idea to get up. haha, långt jag har kommit va?

Min 21 års tårta bestod av:
Ben and Jerry glass(new york super fudge chuck) grädde, choklad strössel i massor, bananer, choklad sås och marängbotten!





måste även säga, stort grattis till Mariah och Nick som nu väntar sitt första barn! :D
jag är så otroligt glad över den här nyheten!
love you Mimi. <3



<3






Kommentarer
Postat av: M

wwwiiiieee congraaaats Mimi!!! :D



<3

2010-11-01 @ 22:43:38
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0