För Malin har tagit studenten!

Tjeeena folks :D

I fredags tog min lilla syster studenten! så jäkla nice :) tror hon hade en toppen dag. Hon hade världens finaste klänning och var så taggad att man blev alldeles lycklig! Oh, kan inte fatta att det är två år sen som jag och Bestis tog studenten. However, stort grattis till lil sis! can't wait tills hon drar i gång med sitt resande vilket är vad hon planerar att göra nu :) det blir nog en tripp tillsammans.



i går mös jag Mirella och hennes sis Vanessa till den nya disney filmen, Prinsessan och grodan, den var sjukt mysig :) Älskar Disney, dom har alltid med så mycket bra budskap i sina filmer också.

I dag har jag toootal slappat, har gjort noll.noll noll! Skönt ;)
I morgon blir det klippning för mig och Bestis, weei!

I dag åker jag till Miami om 5 veckor och 3 dagar, how nice is that!
Nu ska jag lämna datan och göra något trevligt, hoppas att ni har en bra söndags kväll!
Haaalaaa!


Kommentarer
Postat av: Eliie

Hej hjärtat!

2010-06-15 @ 21:26:33
URL: http://vardagsblond.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0