can't breath


Känns verkligen så..som att jag inte kan andas. Kan inte riktigt sätta ord på det...känner verkligen bara så, som att jag inte kan andas. Känns som att man bara springer runt i ett hamsterhjul typ...och att man inte orkar, typ nånting och då känns allt ännu värre.

Tänker på sommaren varje dag..längtar, tänker att man kommer få kraft. Att allt kommer att ljusna upp..Har inte så mycket mer att säga, hoppas att i morgon kommer att bli en bättre dag, jag tror det...

Det var hur som helst ett sjukt bra avsnitt på Glee, dom sjöng så himla fint.
Dom är verkligen så inspirerande.




XOXO

 


Kommentarer
Postat av: Mirella

I'll stand by you aaaaalways <3 Allt kommer bli bra älskling. Never stop believing.

Du är det bästa jag har <3

2010-02-05 @ 09:58:44
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0