Therese

Hej allihopa

Jag kom just hem från minnesstunden för Therese Johansson Rojo.
Jag kommer i håg när jag först fick höra om vad som hänt, jag blev så otroligt chockad, över att något så hemskt kan hända. Jag har sedan dess läst minnesbloggen, http://minneavtherese.blogg.se varje dag.

Det får inte hända sån här saker....det är för hemskt. Hon hade precis börjat sitt liv, hon hann inte ens fylla 16 år.
Domen som nu har kommit är ett skämt. Det är helt sjukt. Det är inte okej.

Det var jättefint på minnestunden/manifestationen. Dom hade tänt ljus som formade hennes namn. Dom hade även gjort en cirkel av ljus, som alla stod runt. I mitten stod Therese närmsta vänner och två vackra bilder på Therese. Alla som var där tände sedan ett varsitt ljus tillsammans kvart över sex. Sedan följde tystnad och musik spelades.

Jag hoppas att Therese såg alltihopa från himmlen, det tror jag att hon gjorde. Vila i frid.




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0