Min helg

Heello Peeps!

hoppas att allt är bra med er :)
förlåt för lite dålig uppdatering, det har varit fullt upp!

I går blev det en grym utekväll med älskade Mirella a.k.a Frenchess ;)<3 I dag är jag sliten som bara den, jobbade nämligen all day long efter att ha sovit bara två timmar.
Borde kanske egentligen sova nu, men vill inte :P vill inte missa en endaste del av söndagen.

Efter jobbet skyndade jag hem för att hinna se one tree hill, Gossip girl och top model! Någon annan som såg?
Vad tyckte ni om säsongens första Gossip girl?

I enjoyed it, mest Blair I must say.
Love hennes klädstil by the way. Nu får vi hålla tummarna för att det håller mellan henne och chuck this time.

I morgon blir det sång & sedan jobbet. 
Nu ska jag njuta av Mariahs underbara stämma & drömma mig bort för en stund. 

Keep shining! 

xoxo




Kommentarer
Postat av: Evelina

:) jag tyckte det va bra! fast trodde jag skulle svimma när man först trodde att han skulle vara otrogen. Kramis! :)

2009-10-19 @ 12:55:51
URL: http://eve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0