Inlägg nr, 1

Hej!

den här bloggen kommer att handla om mitt liv, jag är sångerska som jagar drömmen. Drömmen som många andra också har. jag kommer att skriva om mig, min musik och om drömmar. Jag hoppas att jag får chansen att påminna någon om att aldrig ge upp sin dröm. Oavsett hur stor och "vild" den må vara.

jag är nog inte ensam om att ha blivit bemött med tvivel och skratt då jag berättat om mina framtidsplaner.

låt ingen & inget skrämma iväg drömmen. Allt är möjligt. ALLT. Keep the dream alive. Det tänker jag göra :)

                                 
                                  The road may be long, but I believe I can make it happen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0