Äntligen Fredag!

Hello hello!

Äntligen Fredag! den här veckan har känts sjukt seg och slitig. Ska jobba i helgen, men det är ändå skillnad på något sätt, det är ändå helg liksom :) Och mitt favvo program Gossip girl börjar på söndag, FINALLY! ;) Då jäklar ska det laddas med choklad och glass, my favorites!

I kväll blir det inspelning av låt och sen så får vi se. Möjligen utgång, elller så kör jag bara på lite mys inne i värmen! Är ju så sjukt ruggigt väder! Uppdaterar senare om hur det blir.

Just nu ska jag bara njuta av att umgås med lilla syster min, vi hinner knappt se varandra now a days.

Keep shinging!
Laater!

//Paulina


Nu längtar man tillbaka till värmen i Miami. South beach 2010, gotta happen!


Kommentarer
Postat av: Emma

När va du i Miami? :)

2009-10-16 @ 18:15:16
Postat av: Veronica

Gillar din blogg! Hur gammal är du? Kramar

2009-10-16 @ 18:16:30
URL: http://veronica.blogg.se/
Postat av: Paulina

Till Veronica: Tack :) va kul! 20, och du? Kram!

Till Emma: I sommras, i juli :)

2009-10-16 @ 18:22:10
URL: http://makingithappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0