tankar


Man måste tro på sig själv. Jag tror på mig själv. I mitt rum hänger en whiteboard tavla som jag köpte i Miami, där skriver jag ned en massa bra saker, till mig själv. Ex "I refuse to falter or loose faith in my dreams", "I believe I can do anything" och det tror jag verkligen, nej jag vet. Oavsett vad någon säger.

I have FAITH.

Drömmar går i uppfyllese, jag vet det. Jag har till och med redan fått se flera drömmar gå i uppfyllelse. Saker som jag aldrig trodde kunde ske. Jag hittade helt plötsligt en bästa vän, den där speciella bästa vännen som jag alltid drömt om. Det är en lång historia som jag får berätta en annan gång, men det var verkligen ett mirakel.

Jag fick träffa Mariah Carey...gud, nu när jag skriver det så tänker jag "hände det verkligen" men det gjorde det. Jag och Mirella vann en resa till Los Angeles. Vi spenderade fem underbara dagar i en värld som kändes som en dröm. Vi gick på American music awards och fick till och med gå på efterfesten, och där, där träffade vi henne. Vi fick krama henne, prata med henne, ta bild med henne.

Så ni ser...till och med det som låter som taget ur en saga kan verkligen ske.




Sov gott!

XOXO


Kommentarer
Postat av: She believed she could, so she did

Så fint skrivet, SÅ SANT!

Never lose faith <3

2009-11-10 @ 18:35:43
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0