Saknar



Jag innerligt saknar Mariah. För vissa kanske det låter konstigt, men du M, du vet precis vad jag menar.
Vi såg henne senast i New York, vilket inte alls var länge sedan. Men saknar henne ändå, så galet mycket. Nu ska hon ha signering av sin nya parfym "Forever" i london. God knows I wanna' go...men kommer troligen inte att kunna. Det kommer även att vara Meet and greet..

Vi (jag och M) har träffat Mariah i london förut. Vi fick veta att hon skulle vara där direkt efter att vi kommit hem från Rom. Vi hade inga pengar, men fick det att gå i hop ändå och satte oss på nattbussen till Skavsta och flög till london. No words can describe..<3





Bild från london :)

XOXO



Kommentarer
Postat av: Mirlinda

tack :D jaa visst är den bra. Mariah, Beyoncé, och Christina Aguilera är de kvinnliga artister jag beundrar mest! =D Har du träffat MC! åhh din lykkos hehe. det måste ha varit underbart! =D Såg att du skrev ett inlägg om Kaitly Maher =D visst är hon underbart sööööööööt!! skrev också om henne för ett tag sedan =D Kramar =D

2009-11-16 @ 00:45:50
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: sara

gulligt :)

2009-11-16 @ 03:58:41
URL: http://sarasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0