my monday night

Hejsaaan :) Haft en bra kväll?

Själv så har jag lagat middag till familjen och sedan fastnade jag på en film som hette "Odd girl out" så himla hemsk. Den handlar om en tjej som plötsligt blir mobbad av de som tidigare var hennes närmsta vänner. Det värsta är ju att det verkligen exsisterar på rikigt..att folk kan vara så avundsjuka, elaka och vidriga. 




If anybody out there is going through något som det här...don't let them win. Stand up. You can do it. Du är värdefull.






Kommentarer
Postat av: Mirlinda

Tack sötis =D jaa visst är dom det! =D underbara! Ja, när jag var mindre hade jag turen att träffa en hel del av mina dåvarande idoler bl.a Britney =) JAg måste bara säga att jag verkligen gillar din blogg gumman och dina upplyftande ord =D Massa kramar!

2009-11-17 @ 19:13:07
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Mirlinda

Tack! Vad söt du är! =D Jag träffade Britney när hon hade konsert hör i göteborg för ett par år sedan. Det gick väldigt fort, men hon var hur gullig som helst! Kramade mig och tog sig tid och prata lite =D, jag gav henne ett brev också. Nu dom senaste åren kan jag inte längre påstå att Britney är någon idol längre, i och med att musiksmaken ändras, likaså artisterna. Men det är en underbar upplevelse =D Vet inte vad jag hade gjort om jag hade träffat MC =D Hon är absolut en gudinna. Har du gaft en bra dag sötis? kram =D

2009-11-17 @ 21:55:01
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: hanna

heey babe <3

Miss u...hoppas vi jobbar tillsammans på fredag om

inget blir på torsdag.



natti natt, Puss

2009-11-17 @ 22:45:58
Postat av: Z A N D R A :)

hallådär!

allt bra idag? :D

2009-11-18 @ 16:13:18
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0