Lördag

Hello peeople!

Jag sitter här i mitt rum och gör absolut ingenting. Sitter allmänt och bara tänker på allt och inget. Jag brukar vara den som alltid är i farten så på ett sätt är det väl skönt I guess. Mitt i tänkandet så kom jag att tänka på vad jag önskar att jag hade just nu :) en dvd box med såpan Sunset Beach!

Nu sitter ni säker som frågetecken, för jag gissar att de flesta inte minns denna dagsserie. Men jag minns den mycket väl.




Jag var ca nio när jag började följa serien. Den slutade tyvärr dock att göras senare, men, den gick i repris så jag hann se hela serien minst tre gånger om :P
Jag var helt besatt, jag blev helt knäckt om jag missade ett avsnitt, som jag by the way redan sett, eftersom att det var repris avsnitt, haha!
Vet inte varför jag blev så fast, men en sak som jag vet att jag älskade med serien var romantiken. Ben & Meg, som var ett av huvudparen i serien var det mest ultimata av romantik, löööve it. Jag är en sann romantiker. Jag vill hitta någon som Ben i serien...men...aa god luck. De kanske bara finns på tv så som alla säger...men you never know ;)

Det andra som jag önskar jag hade, som jag inte har är såklart Ben and Jerry's!
Det är på riktigt terapi för mig.




Keep shining!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0