:)

Hej alla hur mår ni?

ledsen för dålig uppdatering, har haft fullt upp med jobb och annat. I dag är jag dock ledig, weeei!
Nu sitter jag och försöker plugga och det går väl, ehm, sådär! 

sitter och drömmer mig bort och längtar tills i sommar. Shopping, värme, New York, Miami, energi, inspiration och lycka..åååh! ...men man ska verkligen försöka leva i nuet. Man får leta efter solstrålarna i vardagen. Min solstråle är  är helt klart Mirella. Världens bästa vän,  och att det snart är jul såklart :) Den mest magiska stunden på hela året enligt mig. Älskar julen och allt som hör till!

Keep shining!

XOXO


Jag och Mirella i Los Angeles,
 santa monica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0