Believe in yourself

Heeey peeps! :) hur mår ni?

Jag kom just hem från jobbet! Det gick helt okej :) vad hart ni hunnit med denna måndag?
Min dag är hitills ganska oplanerad, kanske ska spela in och sedan städa upp lite i mitt rum.

Vi tvekar nog alla på oss själva i bland, but try not to. Believe in yourself, för du kan göra precis vad du vill. Så strunta i the haters och kör ditt race. Du kommer att vinna. du kommer att lyckas.
Det här är något som jag säger till mig själv ofta, för att  jag behöver påminna mig själv. Men man får inte glömma, man får inte ge upp. And I won't.

Här är en gammal inspelning där jag sjunger låten Wind beneath my wings av Bette Midler. Jag var 14 år.






XOXO




Kommentarer
Postat av: Mirella

Så fint skrivet <3

Får rysningar av din röst älskling, but u know that all ready ;-) ÄLSKAR DIG!

2009-11-16 @ 18:09:37
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har just nu en veckans mans blogg tävling på min blogg. Delta själv eller nominera en killkompis. Kolla in min blogg för mer info

2009-11-16 @ 18:15:52
URL: http://luoize.blogg.se/
Postat av: Emilia

oh shit va fint..jag fick tårar i ögonen. Du ska tro på dig själv! :)

2009-11-16 @ 18:54:59
Postat av: Mirlinda

jaaa absolut! =D vi får se henne ikväll i programmet igen! =D hihi. Vilken underbar upplevelse det måste ha varit =D vill du så får du hemskt gärna berätta mer hur det var när ni träffades och hur hon var =D tycker sånt är jättekul! Gud vad duktigt du är! =D Säger som föregående kommentar, tro på dig själv gumman och håll huvudet högt! du kommer gå långt :D många varma kramar

2009-11-16 @ 22:16:50
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Mirlinda

åhhh får nästan tårar i ögonen! =D vad underbart! Jag vet hur det känns att träffa sin största idol! =D Mariah har länge varit en favorit. Har du någon favoritlåt? Några av mina är "Honey" "Butterfly" "Fantasy" och såklart hennes julskiva som går varm hemma hos mig varje jul! =D Kram sötis

2009-11-16 @ 23:30:57
URL: http://mirliworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0