21 år i april

Hello hello!

What's up? Själv kom jag just hem från jobbet och sitter och väntar på att åka och handla med min sistah och pappa.

Det här är verkligen att tänka i förväg. Men jag har bestämt mig för att ha en grymt stor fest när jag fyller 21! Det är nämligen en sjukt víktig ålder, då blir jag ju myndig i USA! vilket betyder, heeello party i Miami nästa sommar!!

However, någon som följer Gossip girl?
I sånt fall så har ni nog märkt att Blair Waldorf har dumpat sina diadem! Jag älskade hennes stil innan och lät den inspirera min egen garderob en hel del. Hon var som min modeikon :P What to do now? haha, ska jag också överge mina älskade diadem?..hm, no don't think so. & tycker att Blair borde återgå till sin ordinarie stil. Vad tycker ni?
      


     


XOXO

 

 


 


Kommentarer
Postat av: She believed she could, so she did

Du skulle bara våga dumpa alla dina vackra diadem!! ;-)<3



Längtar till april älskling hihi! Och längtar tills vi är i Miami/New York och jag fyller 21 ocksååå!! :-D

GOD (!) life can be exciting.. hihi ;-)



<3

2009-11-10 @ 17:46:21
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: Emma

va fina diadem! vart har du köpt dom? har själv vart sugen på diadem, men har inte hittat sådär fina. Puss :)

2009-11-15 @ 17:14:40
Postat av: Paulina

SV Emma: Tack :) de flesta har jag köpt i miami och New York. Det med den stora rosa rosen har jag köpt på H&M! :)kram!

2009-11-16 @ 15:37:22
URL: http://makingithappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0