FRI DAY

Hello! :)

Här sitter jag och smaskar knäck!
Åh vad skönt att vara ledig, och så är det fredag också! känns som att jag kan andas. Tänker leva i nuet och inte ens tänka på att jag ska jobba i morgon. Dessutom så gör det inget :) för efter måndag så är jag julledig! WEI!
Då ska det handlas julklappar minsann, oh så mysigt!



Jag älskar att köpa och att ge bort julklappar! Det är något av det bästa med julen, att se hur glada alla blir :)
Visst är det underbart väder vi fått! Älskar att snön faller ner :) Hoppas, hoppas, hoppas att det blir en vit jul!
I kväll ska jag i väg med Frenchess och ha det kul. Vad ska ni hitta på?

Nu ska jag göra mig i ordning, försöka spela in lite och även ladda in lite jullåtar på min mobil!


XOXO

ÅH LÄNGTAR. Bara 6 dagar kvar till julafton!!!



Kommentarer
Postat av: Mirella

bästa vän <3

det skulle aldrig gå utan dig. tack för att du finns <3

2009-12-20 @ 12:37:02
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0