3/12

 


Hej peeps!

I dag har jag jobbat, sen kom jag hem till ett julpyntat hem :) liiike it. Mamma fixar och donar en massa här hemma. Det blir super fint. I morgon är det finally friday, so nice.

På väg till jobbet i dag hade jag sån tur att hinna krama om min Bestis innan, vi möttes nämligen på perrongen i förmiddags. Jag väntade på tåget och hon var påväg hem. Tack för att du finns älskling!!! <3

Visade min låt för min chef på jobbet i dag, hon tyckte jätte mycket om den, Det gör mig så sjukt glad. Jag vill verkligen kunna skriva eget. För att verkligen kunna förmedla, från mitt eget hjärta.

Nu sitter jag och väntar på att serien Glee ska börja. Jag har precis börjat följa den, tycker att den verkar sjukt bra!
Det här fick man se i förra avsnittet. Jag tycker att både hon och låten är grym! :)




XOXO


Kommentarer
Postat av: Mirlinda

härligt :D jo det är fint med mig gumman! =D vad gör du? kramar

2009-12-04 @ 23:37:07
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ VACKER!!

2009-12-07 @ 21:00:43
Postat av: Paulina

Svar till anonym: tack :) va söt du är..:) Stor kram

2009-12-09 @ 12:19:56
URL: http://makingithappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0