2/12

Tjeeena! :D

Sitter här och njuter av min lediga stund. Jag har jobbat like craaazy den senaste tiden.Måste ju jobba på om jag ska ha råd med dröm semestern i sommar! Solen skiner in genom fönstret och på mörken ligger frost, how nice is that. Nu känns det verkligen att julen börjar närma sig. Självklart har jag sett till att jag är ledig dagen innan julafton, julafton och juldagen :) perfekt.

I dag ska jag spela in jullåten och hoppas även på att kanske hinna träffa Frenchess en snabbis <3
Nu ska jag fortsätta med att njuta av dagen!

Update later!
haaalaa! ;)


 




Kommentarer
Postat av: D

shit vad fin blogg=)

2009-12-02 @ 20:12:55
URL: http://denisenortey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0